Wednesday 23 October 2013

"ကၽြန္ေတာ္ မႀကီးျမတ္ပါဘူး.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္႐ွာတဲ့ပိုက္ဆံက ခင္ဗ်ား႐ွာရတာေလာက္ မပင္ပန္းဘူး"



Nine Nine Sanay @ ႏိုင္းႏိုင္းစေန
တကၠစီသမားတစ္ဦးက မ်က္မျမင္ေက်ာင္းေ႐ွ႕မွာ မ်က္မျမင္တစ္ဦးကို သူသြားလိုတဲ့ေနရာဆီ လိုက္ပို႔ခဲ့တယ္။
ကားေပၚကမဆင္းခင္ မ်က္မျမင္သမားက ကားခထုတ္ေပးေတာ့ တကၠစီသမားက ကားခမယူဘူး။ မ်က္မျမင္သမားကလည္း ကားခကိုအတင္းေပးေတာ့ တကၠစီသမားက အဲဒီလိုစကားတစ္ခြန္းကို ေျပာလိုက္ပါတယ္။

"ကၽြန္ေတာ္ မႀကီးျမတ္ပါဘူး.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္႐ွာတဲ့ပိုက္ဆံက ခင္ဗ်ား႐ွာရတာေလာက္ မပင္ပန္းဘူး"

တကၠစီသမားရဲ႕သမီးေလးက သူ႔ဘေလာ့မွာ "အေဖ့ရဲ႕တကၠစီသမားဘဝ"အေၾကာင္းေတြ ေရးေတာ့ ဒီအေၾကာင္းကိုပါ ေရးထည့္မိတယ္။ ဒါကို လူေတြ ဝိုင္း႐ွယ္လိုက္ၾကတာ ႐ွယ္တဲ့အႀကိမ္ေပါင္း ၆ေသာင္း ေက်ာ္သြားခဲ့တယ္။ အဲဒီေနာက္ေတာ့ ဒီလိုစိတ္ေကာင္း႐ွိတဲ့ တကၠစီသမားအေၾကာင္းကို သတင္းေထာက္ေတြေၾကာင့္ လူေတြသိသြားခဲ့ၾကတယ္။

တစ္ခါက အဲဒီတကၠစီကို လူတစ္ေယာက္က ငွားစီးခဲ့တယ္။ တကၠစီခကို က်သင့္တာထက္ ပိုေပးေတာ့ တကၠစီသမားက အံ့ၾသသြားတယ္။ ကားငွားစီးတဲ့သူက ေျပာတယ္ "ခင္ဗ်ားေျပာတဲ့ စကားကို ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိေနေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မႀကီးျမတ္ပါဘူး.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္႐ွာတဲ့ ပိုက္ဆံက ခင္ဗ်ား ႐ွာရတာေလာက္ မပင္ပန္းဘူး။ ေနာက္ပိုင္းမွာလည္း မသန္စြမ္းသူေတြကို ခင္ဗ်ား ဆက္လက္ ကူညီႏိုင္ပါေစ" လို႔ ေျပာလိုက္တယ္။

No comments:

Post a Comment