Sunday 20 October 2013

အၾကြားျပိဳင္ပြဲ



Myanmar Online News Sunday, October 20, 2013

မုဆိုး သံုးေယာက္ အရက္ဘားတြင္ထိုင္ၿပီး မိမိတို႔၏ ေအာင္ျမင္မႈမ်ားအေၾကာင္းကို ေျပာေနၾကသည္။ ပထမလူက ဤသုိ႔ ေျပာသည္။
"ကၽြန္ေတာ့္ဆီကို ႀကံံံ့ႀကီးတစ္ေကာင္ ေျပးလာတယ္။ သံုးကိုက္အကြာအထိ ဒီေကာင္ ကၽြန္ေတာ့္အနား ေရာက္လာေအာင္ ေျပးလာခြင့္ျပဳလိုက္ၿပီးမွ ကၽြန္ေတာ္ ေမာင္းကို ျဖဳတ္လုိက္တယ္။ ပြဲခ်င္းၿပီး ေသပါေလေရာ"

ဒုတိယလူက ေျပာသည္။
"ကၽြန္ေတာ္ ဆင္ေတြကိုလိုက္တံုးက ဆင္ရိုင္းတစ္ေကာင္ကို ၂-ကိုက္အကြာအထိ အနားကပ္ခြင့္ ျပဳလိုက္ၿပီးမွ က်ည္တစ္ေတာင့္တညး္နဲ႔ ဒီေကာင့္ကို ဘုန္းကနဲလဲသြားေအာင္ လုပ္လိုက္ႏုိင္တယ္ "

တတိယလူက ေျပာသည္။
"ကၽြန္ေတာ္က်ေတာ့ ကၽြဲရိုင္းဗ်၊ ဒီေကာင္ တရႈးရႈးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေ၀ွ႔ဘို႔ အတင္းေျပး ၀င္လာတယ္။ တစ္ကိုက္အကြာေလာက္မွာ ဒီေကာင့္ကို ကၽြန္ေတာ္ ပစ္ခ်လိုက္တယ္ "

ေဘးစားပြဲတြင္ ထိုင္ေနေသာ ဦးေမာင္ႀကီး က ၀င္ေျပာသည္။
"ခင္ဗ်ားတို႔ ေျပာတာ ဘာဟုတ္ေသးလဲ၊ ကၽြန္ေတာ့္အျဖစ္ကိုေျပာျပမယ္။ ျခေသၤ့ကကၽြန္ေတာ့္ကို မေက်မနပ္ ဟိန္းတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီေကာင့္အနားကို ကိုက္၀က္ေလာက္အထိ ကပ္သြားတယ္။ ဘာလက္နက္မွလဲ မပါဘူး။ ဒီေကာင့္ အေပၚ ကၽြန္ေတာ္ ရႈးရႈးေပါက္ခ်လိုက္တယ္ "

မုဆိုးသံုးေယာက္စလံုး အံ့ၾသသံျဖင့္ ၀ိုင္းေမးၾကသည္။
"အဲဒီေတာ့ ဘာျဖစ္သြားလဲဗ် "

"ဘာျဖစ္ရမလဲ၊ တိရစာၦန္ရံုး၀န္ထမ္းေတြ က်ဳပ္ကို လက္သီးစာ ေကၽြးပစ္လို္က္တာေပါ့ "

အထာက်တဲ့ အာဂ ဟာသမ်ား

No comments:

Post a Comment